3.7.08

Άννα Αχμάτοβα, Η καταδικαστική απόφαση

Η καταδικαστική απόφαση

Κι έπεσεν η λέξη, η πέτρινη του νόμου
πα στο στήθος μου το ακόμα ζωντανό.
Τι να γίνει, από καιρό προετοιμαζόμουν
όπως όπως θα τα βγάλω πέρα και μ' αυτό.

Έχω σήμερα πολλές δουλειές. Για μέτρα:
Πρέπει κάθε μνήμη ευθύς να σκοτωθεί
πρέπει την καρδιά να κάνω πέτρα
πρέπει πάλι τη ζωή να μάθω απ' την αρχή.

Γιατί αλλιώς ... Θροΐζει, να, ζεστά το θέρος
στο παράθυρό μου στέκω κι είναι σαν γιορτή.
Το 'λεγε η καρδιά μου από καιρό, τα ξέρω
τούτο εδώ το φως και τ' άδειο σπίτι στη σιωπή.

Καλοκαίρι 1939

Μετάφραση Άρης Αλεξάνδρου
Το δανείστηκα από το βιβλίο: Άννα Αχμάτοβα, "Ρέκβιεμ", Εκδ. Υπερίων, 1998

Δεν υπάρχουν σχόλια:



Για κάτι άλλο εκτός από λόγια και ατέρμονες συζητήσεις στον ιστοχώρο μου

"Ελληνικός Πολιτισμός"

Κάθε συνεργασία είναι καλοδεχούμενη!